Ако сте прочела статията и коментарите до тук мисля, че въпросът дали съществува давностен срок не стои. Това дали сте се възползвала от услугите по даден договор или не е Ваше право и неизползването на услугите не означава, че не дължите таксите, които са уговорени в договора, друг въпрос е дали те вече са погасени по давност. В предходните коментари може да намерите отговор как да процедирате в случай на предявяване на претенции в съда от въпросното дружество, също както и от кога до кога и колко е давността на задълженията към мобилните оператори.
Давност за сметки за интернет ADSL
27.06.2012
Вашият въпрос:
Здравейте!Днес пред вратата на дома ни намерих писмо от СГ Груп.След като го прочетох разбрах че става въпрос за БТК с което м.VІІ.2006 г.бяхме сключеле договор за интернет ADSL.Ползвахме услугата близо година,плащах сметки във "каса без дъно",вечно имах начислени сметки по-големи от обичайното и се оказа че на касата на БТК не даваха винаги касови бележки и съответно при ниполучаване на такива,касиерката веднага след това отново ги начислява.След като се разнищи историята със доста"ужилени"абонати аз по-вече не заплащах за тази услуга и съответно не съм ползвала техните услуги.До този момент никой не ни е търсил и не става ясно каква точно сума се дължи към БТК-Виваком.Питането ми е има ли давностен период и какво да плащам след като не съм ползвала услугите им и до ден днешен. P.s:да уточня че договора беше за две години. благодаря предварително.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Заплашително писмо от теленор 11.01.2017Здравейте, пиша ви тъй като не съм в България и близките ми са получили писмо адресирано до мен в което се казва че до 3 дни трябва да заплатя определена сума или еди какво си ще ми запорират.. Етоя и ситуацията: януари 2016 сключвам договор с...Научи повече
-
Забавен онлайн превод от Банка за капаро на 08.01.2025Здравейте, За много години! Имам въпрос за забавен онлайн превод за капаро на закупуване на движимо средсто( имущество)Научи повече