За задълженията към мобилни оператори се прилага кратката 3-годишна погасителна давност, която започва да тече от датата, на която е следвало да бъде заплатена фактурата, в която е обективирано задължението. Към настоящия момент най-вероятно давността за задължението Ви е изтекла. При това положение най-добрия вариант за действие е да поддържате актуален постоянния си адрес, тъй като там ще получите документите от съда при евентуално дело срещу Вас. В случай че получите документи от съда, следва да организирате защитата си своевремнно, за да не пропуснете възможността да заявите възраженията си в срок.
Завеждане на дело
10.01.2019
Вашият въпрос:
Здравейте, получих обаждане от някакъв господин, че до седмица не погася ли старо задължение към Теленор, ще ми бъде заведено дело. Задължението ми е от 2013г., въпросът ми е тоне е ли изтекло по давност??? Благадаря,предварително
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Заплахи от ЧСИ 09.08.2012Здравейте,имам следния проблем с БТК вече Виваком: през декември 2006г. продадох недвижим имот които имаш и телефонен пост на БТК.Новите собственици не желаеха да го използват и съответно първите работни дни на 2007г. отидох в офис на тогава БТК...Научи повече
-
izp Delo 2585 31.10.2018Zdraveite, Ima m nalojen zapor na zaplatata po tova delo ot PDF fil-a. Bih iskal da znaya dali moje da se svali tozi zapor i kolko bqrzo e vazmojno tova? Izvinete me, che pisha na latinitza, no niamam ciriliza.Научи повече