За да Ви дадем конкретен отговор, трябва да прегледаме общите условия, които са приложими към договора за застраховка, поради което моля да ни ги изпратите. Това е така, тъй като по принцип това, че не сте приет по клинична пътека, не е основание за отказ, но зависи какво се съдържа в общите условия на това застрахователно дружество и как именно е формулирано. В случай, че не се съдържа такава клауза или не е формулирана достатъчно точно, за Вас ще съществува възможност да претендирате сумата пред съда.
Отказ за изплащане на застрахователно обезщетение
31.05.2017
Вашият въпрос:
Здравейте, Имам следният въпрос. Сключен е договор между моят работодател и ОЗК Доверие за допълнително здравно осигуряване "Пълен пакет" за служителите на фирмата. Наложи ми се да оперират носът ми, поради изкривена носна преграда и проблем с дишането. Бях на консултации в няколко клиники в страната, но те не са ангажираха с прогноза за крайният резултат, поради сложността на операцията. Единствената клиника, която се съгласи и за която имаше добри отзиви бе в гр. Пловдив. Извършена бе операцията, изпратих документите към Доверие, но получих отказ, защото не съм приет по клинична пътека, както е прието съгласно подписаните общи условия. От клиниката от своя страна ми върнаха отговор, че заради сложността на операцията, не са ме приели по клинична пътека и, че тази операция се плаща по ценоразпис на болницата - 3 500лв. Мога ли, в конкретният случай да търся друг изход от тази ситуация или смятате, че нямам основание?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Застрахователна компания отказва да признае призната от НОИ злополука като трудова 07.06.2017Здравейте. Застрахователна компания ,въпреки всички документи за признаване на Трудова злополука от НОИ и работодател , ми излиза със становище ,че съм бил работоспособен и отказва да ми изплати полицата въпреки 134 дни временна неработоспосбностНаучи повече
-
Какво бих могла да направя при некачествено извършено остраняване на щета? 01.01.2000Здравейте! Имам пълно КАСКО в ДЗИ. Колата ми беше боядисана в техен доверен сервиз. Подписала съм приемо-предавателен протокол. Боята започна да се лющи, подува на места и др., очевидно е некачествено боядисана. Направен е оглед в ДЗИ, на който аз...Научи повече