Прилагане на погасителна давност по чл. 110 и следващите от ЗЗД
09.05.2013
Вашият въпрос:
Здравейте, вчера получих съобщение, че картата ми е спряна поради достигане на лимита, фактура за плащане 1176лв. Дъщеря ми е с нов телефон и от незнание е натрупала тази сума от ползване на мобилен интернет. Според вас може ли нещо да се направи поне ако може да се сторнира фактурата. Тази сума е непосилна за плащане от мен. Как е по добре да не плащам фактурата евентуално и Глобул да заведе дело срещу мен. Или аз да заведа дело срещу тях за това, че не са спрели картата на 100лв, какъвто е лимита и.Имам ли шанс.Ако сега не платя фактурата, те ще ме дадът на фирма за събиране на вземания/ поне такава практика имат/ и ако не мога да плащам ще ме дадът на съд, мога ли да обжалвам след като това се случи.Изобщо какъв е редът на действие по изгоден за мен, так че ако има шанс да избегна плащането. Реално сме ползвали интернет, но защо телефона не е спрян на 100лв, а и на фактурата никъде не пише колко общо МВ е ползвано и по колко пари, а само обща сума. Предварително благодаря за отговора. Хубав ден.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Адрес за получаване на книжа 15.06.2012Моят случай е същият като на госпожа Андонова, но 90 лв. само към Виваком от 2007 г. Живея в друг град от 10 г., а писмото от СГ ГРУП ООД е пристигнало на 14.06.2012 г. при родителите ми. Въпросът ми е каква точно защита да предприема и в съда на...Научи повече
-
Прехвърлен дълг и давност 28.01.2016Здравейте, аз имам проблем с Глобул от 2010г. насам. Прекратиха ми договора без да ме предупреждават и изведнъж им увиснах със сто и няколко лева. Въпроса ми е давността ми подновила ли се е автоматично като съм направил 3 вноски по задължението и...Научи повече