Прилагане на погасителна давност по чл. 110 и следващите от ЗЗД
09.05.2013
Вашият въпрос:
Здравейте, вчера получих съобщение, че картата ми е спряна поради достигане на лимита, фактура за плащане 1176лв. Дъщеря ми е с нов телефон и от незнание е натрупала тази сума от ползване на мобилен интернет. Според вас може ли нещо да се направи поне ако може да се сторнира фактурата. Тази сума е непосилна за плащане от мен. Как е по добре да не плащам фактурата евентуално и Глобул да заведе дело срещу мен. Или аз да заведа дело срещу тях за това, че не са спрели картата на 100лв, какъвто е лимита и.Имам ли шанс.Ако сега не платя фактурата, те ще ме дадът на фирма за събиране на вземания/ поне такава практика имат/ и ако не мога да плащам ще ме дадът на съд, мога ли да обжалвам след като това се случи.Изобщо какъв е редът на действие по изгоден за мен, так че ако има шанс да избегна плащането. Реално сме ползвали интернет, но защо телефона не е спрян на 100лв, а и на фактурата никъде не пише колко общо МВ е ползвано и по колко пари, а само обща сума. Предварително благодаря за отговора. Хубав ден.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Запор на заплата от А1 26.06.2023Здравейте миналата седмица говорихме , че от СГ Груп искат да ми запорират заплата от Дск Чух ме се но вие казахте че щом не са ме уведомили няма да направят нищо Днес ми запорираха сметката за задължения от 2011 или 2012 г Ако може да се чуем, за...Научи повече
-
Прекъсва ли цесията давностния срок? 30.08.2012Здравейте, днес 30,08,2012 ми се обадиха от фирма за просрочени вземания и ми казаха, че дължа 30лв. към Вивател. Питах от кога е това задължение и не е ли изтекъл давностния срок. Отговориха ми, че два месеца преди да изтекат трите години...Научи повече