Здравейте, по правилата на Закона за задълженията и договорите и Закона за защита на потребителите при извършен некачествен ремонт може да изискате от въпросния сервиз да Ви пребоядиса отново колата, да Ви възстанови платената сума или да отстраните дефектите в друг сервиз за сметка на първия сервиз. Ако имате нужда от съдействие можете да разчитате на нас.
Какво бих могла да направя при некачествено извършено остраняване на щета?
01.01.2000
Вашият въпрос:
Здравейте! Имам пълно КАСКО в ДЗИ. Колата ми беше боядисана в техен доверен сервиз. Подписала съм приемо-предавателен протокол. Боята започна да се лющи, подува на места и др., очевидно е некачествено боядисана. Направен е оглед в ДЗИ, на който аз твърдя че има некачествено извършена услуга, бояджията , че всичко е перфектно. ДЗИ не желае да вземе страна, като казва, че това е между мен и сервиза. Услугата все още е в 6- месечен гаранционен срок. Какво бих могла да направя? Благодаря и успешна работа!
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Първоначален оглед и заснемане при застраховка "Каско" 23.11.2015Здравейте, В случай, че застраховател по застраховка Каско на лек автомобил отказва да изплати щета челно стъкло с мотива, че в една от снимките при първичния оглед се вижда някаква люспа но най-важното, че няма протокол от първичния оглед и...Научи повече
-
Отказна тотал щета (пълно Каско) 20.09.2022Здравейте, съпругът ми предизвика ПТП (няма пострадали освен колата ни), което беше установено от КАТ и Лев Инс уведомени навреме и т.н. На него е записано, че е карал със скорост, несъобразена с пътната обстановка. Застрахователите решиха, че е...Научи повече