Здравейте, по правилата на Закона за задълженията и договорите и Закона за защита на потребителите при извършен некачествен ремонт може да изискате от въпросния сервиз да Ви пребоядиса отново колата, да Ви възстанови платената сума или да отстраните дефектите в друг сервиз за сметка на първия сервиз. Ако имате нужда от съдействие можете да разчитате на нас.
Какво бих могла да направя при некачествено извършено остраняване на щета?
01.01.2000
Вашият въпрос:
Здравейте! Имам пълно КАСКО в ДЗИ. Колата ми беше боядисана в техен доверен сервиз. Подписала съм приемо-предавателен протокол. Боята започна да се лющи, подува на места и др., очевидно е некачествено боядисана. Направен е оглед в ДЗИ, на който аз твърдя че има некачествено извършена услуга, бояджията , че всичко е перфектно. ДЗИ не желае да вземе страна, като казва, че това е между мен и сервиза. Услугата все още е в 6- месечен гаранционен срок. Какво бих могла да направя? Благодаря и успешна работа!
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Регрес на застрахователя по ГО срещу причинителя на ПТП 01.04.2016Здравейте, на дата 23.12.2015 г. след обратен завой, през тревна площ, отнемам предимството на движещ се с висока скорост в населено място автомобил. Същия се отклонява и удря паркирал в близост автомобил. След като се уверих, че няма пострадали...Научи повече
-
Застраховка ГО 01.07.2021Застрахователят отказва обещитение по застраховка ГО ,поради това че автомобилът нанасящ щетата е без водач .Редно ли е товаНаучи повече