От приложеният от Вас отговор вероятно вземането е погасено по давност - за да се установи това на 100% трябва да се изясни характера на вземането, тъй като ако имате устройство, което да изплащате, давността е 5 години и тече от всяка отделна вноска, т.е. възможно е да имаме частично дължими суми. За мобилните услуги давността е 3 години. Това, на което имате право е да искате личните Ви данни, във връзка с това задължение, да се заличат. Ако това не бъде сторено - можете да съдите за изтриването им /в статиите по-долу можете да намерите идентична процедура за погасени по давност вземания, отбелязани в ЦКР/.
Моблини оператор А1
06.06.2024
Вашият въпрос:
Имам задължение от 1947лв .14 ст.към М ТЕЛ ОТ 2018г.сегашното А1.въоросат ми е минала ли е давноста и защо от А1 него признават и него заличават от системите си.след като бях подал жалба да се приключи.какво да направя искам съвет.пращам ви копие от отговора на А1.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Запор на трето лице 11.08.2021Здравейте!Станах длъжник на починал човек.Направиха ми запор върху всички сметки,но през юни 2021г. делото е било прекратено.Отидох до кантората на ЧСИ да попитам запора защо все още ми стои след като делото е било прекратено,отговора беше “донеси...Научи повече
-
Задължение към топлофикация с изтекъл давностен срок 12.11.2019Притежавах магазин , който продадох 2009г. Днес 12,11,2019 ми се обадиха от Топлофикация, че дължа сума от 339,54 ст за фактура от 2009 . 1. Може ли да се позова за изтекъл давност срок и да не заплащам сумата ? 2. Достатъчно ли е да подам...Научи повече