От приложеният от Вас отговор вероятно вземането е погасено по давност - за да се установи това на 100% трябва да се изясни характера на вземането, тъй като ако имате устройство, което да изплащате, давността е 5 години и тече от всяка отделна вноска, т.е. възможно е да имаме частично дължими суми. За мобилните услуги давността е 3 години. Това, на което имате право е да искате личните Ви данни, във връзка с това задължение, да се заличат. Ако това не бъде сторено - можете да съдите за изтриването им /в статиите по-долу можете да намерите идентична процедура за погасени по давност вземания, отбелязани в ЦКР/.
Моблини оператор А1
06.06.2024
Вашият въпрос:
Имам задължение от 1947лв .14 ст.към М ТЕЛ ОТ 2018г.сегашното А1.въоросат ми е минала ли е давноста и защо от А1 него признават и него заличават от системите си.след като бях подал жалба да се приключи.какво да направя искам съвет.пращам ви копие от отговора на А1.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Тормоз от колекторска фирма 18.09.2018Здравейте, миналата седмица в сряда ми звъняха от колекторска фирма във връзка с мое задължение към Боб в размер на 21 лева и някакви стотинки от 2015 година. Аз разбира се им казах, че изобщо не знам за такова задължение, никой не ми е звънял от...Научи повече
-
Принудително изпълнение и погасителна давност 16.10.2015Здравейте,имам запор на банковат ми сметка от ЧСИ,по която получавам обещетение за безработица.Изпълнителният лист е от 06.11.2014 г., а задължението е от 02.02.2007 г..След като са минали 7 години, без предприемане на никакви действия от страна...Научи повече