От приложеният от Вас отговор вероятно вземането е погасено по давност - за да се установи това на 100% трябва да се изясни характера на вземането, тъй като ако имате устройство, което да изплащате, давността е 5 години и тече от всяка отделна вноска, т.е. възможно е да имаме частично дължими суми. За мобилните услуги давността е 3 години. Това, на което имате право е да искате личните Ви данни, във връзка с това задължение, да се заличат. Ако това не бъде сторено - можете да съдите за изтриването им /в статиите по-долу можете да намерите идентична процедура за погасени по давност вземания, отбелязани в ЦКР/.
Моблини оператор А1
06.06.2024
Вашият въпрос:
Имам задължение от 1947лв .14 ст.към М ТЕЛ ОТ 2018г.сегашното А1.въоросат ми е минала ли е давноста и защо от А1 него признават и него заличават от системите си.след като бях подал жалба да се приключи.какво да направя искам съвет.пращам ви копие от отговора на А1.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
ЧЕЗ Запад 13.07.2021От2007г имаме не платена сметка към ЧЕЗ в размер 1.200лв.Титуляра на партида та е дядо ми който е починал. Има ли давност?Научи повече
-
Удължаване на срок за перемция във връзка със Закона за мерките и действията по време на извънредното положение (ЗМДВИП) 10.11.2022Перемцията удължава ли се с два месеца по силата на този закон?Научи повече