От приложеният от Вас отговор вероятно вземането е погасено по давност - за да се установи това на 100% трябва да се изясни характера на вземането, тъй като ако имате устройство, което да изплащате, давността е 5 години и тече от всяка отделна вноска, т.е. възможно е да имаме частично дължими суми. За мобилните услуги давността е 3 години. Това, на което имате право е да искате личните Ви данни, във връзка с това задължение, да се заличат. Ако това не бъде сторено - можете да съдите за изтриването им /в статиите по-долу можете да намерите идентична процедура за погасени по давност вземания, отбелязани в ЦКР/.
Моблини оператор А1
06.06.2024
Вашият въпрос:
Имам задължение от 1947лв .14 ст.към М ТЕЛ ОТ 2018г.сегашното А1.въоросат ми е минала ли е давноста и защо от А1 него признават и него заличават от системите си.след като бях подал жалба да се приключи.какво да направя искам съвет.пращам ви копие от отговора на А1.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Прилагане на погасителна давност по чл. 110 и следващите от ЗЗД 08.01.2014Здравейте. Моя приятелка изтегли 2008 година бърз кредит от БНП Париба. Плати четири вноски и спря да плаща и от тогава никой не я е търсил. Въпросът ми е това задължение има ли давностен срок? Предварително Ви благодаря за отговора.Научи повече
-
Погасителна давност по чл. 110 и следващите от ЗЗД 31.03.2014здравейте, баща ми получи писмо за задължения към БТК респективно Виваком с дата 2007г. към дата 20.03.2014г. Поисках копие на договорите (става въпрос за 3 договора за стационарен тел.), на което те ми отговориха, че ги пазят 6 год. , а ние сме...Научи повече