Давността за задължения към мобилни оператори е 3-годишна, като започва да тече от датата, на която е следвало да бъде заплатено задължението. Във Вашия случай, най-вероятно задължението е погасено по давност. Tе са наясно с обстоятелството, че вземането им е погасено по давност и имат малък шанс в съда, поради което и Ви притесняват по телефона. Не бихме Ви посъветвали да платите доброволно, тъй като задължението е погасено по давност. Към настоящия момент няма повод за принтеснение, единственото, което следва да направите е да поддържате актуален постоянния, респ. настоящия си адрес, за да може, в случай на заведено срещу Вас дело, да организирате своевременно защитата си. ТКантората ни е специализирана в представителство по казуси като Ваши и при евентуално предприемане на действия от тях и образуване на дело срещу Вас, сме на разположение!
Дело към йетел
24.10.2023
Вашият въпрос:
Имам задължиние към йетел от 2018година и чак сега ме търсят,че трябва да платя сума от 2300лв. Искам да попитам изтекла ли е давността и трябва ли да ги платя?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Задължение към мобилен оператор от 2004г. 19.03.2020Здравейте! Искам да попитам какъв е давностния срок на задължение към мобилен оператор. Обадиха ми се от адвокатска кантора Константинов и Партньори-гр. Варна,поне така се представиха,а аз живея в Монтана. Казаха ми,че имам непогасено задължение...Научи повече
-
Кредитна задлъжнялост 17.11.2021Как мога да се справя с кредитната задлъжнвлост на синът ми. Как да му помогна? Той е пълнолетен, няма никакво движимо и недвижимо имущество. За щастие поне има работа. Финансовият фалит опция ли е изобщо.Научи повече