Давността за задължения към мобилни оператори е 3-годишна, като започва да тече от датата, на която е следвало да бъде заплатено задължението. Във Вашия случай, най-вероятно задължението е погасено по давност. Tе са наясно с обстоятелството, че вземането им е погасено по давност и имат малък шанс в съда, поради което и Ви притесняват по телефона. Не бихме Ви посъветвали да платите доброволно, тъй като задължението е погасено по давност. Към настоящия момент няма повод за принтеснение, единственото, което следва да направите е да поддържате актуален постоянния, респ. настоящия си адрес, за да може, в случай на заведено срещу Вас дело, да организирате своевременно защитата си. ТКантората ни е специализирана в представителство по казуси като Ваши и при евентуално предприемане на действия от тях и образуване на дело срещу Вас, сме на разположение!
Дело към йетел
24.10.2023
Вашият въпрос:
Имам задължиние към йетел от 2018година и чак сега ме търсят,че трябва да платя сума от 2300лв. Искам да попитам изтекла ли е давността и трябва ли да ги платя?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Прилагане на погасителна давност по чл. 110 и следващите от ЗЗД 11.02.2015комуникацията ни ще бъде трудна мисля ... Ако мислите че ще се справим кажете ми какво трябва да направя .Научи повече
-
Zdraveite imam zapitvane otnosno edin problem koito imam v momenta s kompaniyata vivakom 04.09.2021Zdraveite v momenta imam sledniya problem s kompaniyata na vivakom. NA 22.10.2020 god. Dogovorut mi iztece i az ne go podnovih zaplarih si absolutno vsicki neobhodimi symi i taksi do tyk dobre febryari 2021 zapocnah da polycavam pisma za...Научи повече