Вероятно вземането е вече погасено по давност. Защитата, която можете да осъществите е свързана с това, че се използват Ваши лични данни без да има основание за това, тъй като то е отпаднало - с изтичането на давностните срокове. Това става със специално заявление, позоваващо се на Общия регламент за защита на данните, а при отказ - чрез жалба в съда. Ако желаете да Ви съдействаме сме на разположение.
Vivakom
06.12.2022
Вашият въпрос:
Здр неска получих обаждане от служител на vivakom че до неска не плате 360лв до петък ще яло да стане 1350 лв но нямам възможност безработните и имам детенце с алтизим за него се грижа сщели да залепат на врата та писмо и ще ли от вътре да запорират техника но на този адрес несим можете ли ме съветвате блогодаря
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
М-Тел 24.09.2019Здравейте искамда ви попитам за давност . Към 2011 г.М-Тел ги разбиха хакери и спряха да излизат фактури дори картите спряха и аз се прехвърлих на друг оператор и от 2011 до сега никой нищо ,Сега ми звънят колекторски фирми да ме заплащват със...Научи повече
-
Относно А1 02.10.2022Здравейте. Имам няквко плащане към А1 от 2020 година сумата е 130 лева. Постоянно ми се обаждат и ме притесняват - дори ме заплашват! Бях на мтел но се преместих със същия телефонен номер на виваком.Научи повече