Кантората ни има богат опит в успешно проведени дела срещу мобилни оператори за некоректно издадени фактури. Като потребител, първо имате право да не Ви се начисляват суми за услуга, която не желаете да ползвате и второ - имате право да получите обратно всички суми, които вече са платени по нежеланата и незаявена услуга. Изпратете ни документите, с които разполагате - фактурите и подписаните от Вас договори, а ние ще Ви дадем конкретна консултация как да постъпите. Оставаме на разположение.
Надписване на сметки в А1,за нежелани входящи съобщения,всекиденден
20.10.2021
Вашият въпрос:
След подписан договор с А1 започнах да получавам смс съобщения с фитнес,секс и т.н. съвети,за които без да отварям и чета, ми се начисляват по 0,25 лв на получено съобщение,всеки ден.Така сметката ми расте,а от А1 не ми оказват съдействие,въпреки многобройните молби.Отношението им е безпардонно и унизително,което ми причинява емоционални вреди. Въпреки изпратените писма до различни комисии,решение няма.Обречена съм до изтичане на договора да им плащам тези надбавки.Въвела съм код за блокиране на входящи и изходящи съобщения от телефона,който е активен,но продължава таксуването ми за изпратени съвети,за които не съм се абонирала.Има ли начин това да бъде спряно?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Изтекла погасителна давност! 10.12.2021Чрез заявление до "ЧЕЗ Електро България"АД от 22.07.2021г за нов договор за електрическа енергия,получих стари, наследени задължения(638.76лв.) от майка ми,която почина на 02.04.2011г.Мога ли да се позова на изтекла погасителна давност?Научи повече
-
Лошо кредитно досие. 12.05.2021Здравейте! През 2004г теглих заем от Банка ДСК с поръчители. Изплащах го. Последствие влязох в просрочия и заема стана изискуем. Запорираха ми част от заплатата. През 2011г. се пенсионирах. Банката не ме е търселаот тогава. Сега 2021г. единият ми...Научи повече