Кантората ни има богат опит в успешно проведени дела срещу мобилни оператори за некоректно издадени фактури. Като потребител, първо имате право да не Ви се начисляват суми за услуга, която не желаете да ползвате и второ - имате право да получите обратно всички суми, които вече са платени по нежеланата и незаявена услуга. Изпратете ни документите, с които разполагате - фактурите и подписаните от Вас договори, а ние ще Ви дадем конкретна консултация как да постъпите. Оставаме на разположение.
Надписване на сметки в А1,за нежелани входящи съобщения,всекиденден
20.10.2021
Вашият въпрос:
След подписан договор с А1 започнах да получавам смс съобщения с фитнес,секс и т.н. съвети,за които без да отварям и чета, ми се начисляват по 0,25 лв на получено съобщение,всеки ден.Така сметката ми расте,а от А1 не ми оказват съдействие,въпреки многобройните молби.Отношението им е безпардонно и унизително,което ми причинява емоционални вреди. Въпреки изпратените писма до различни комисии,решение няма.Обречена съм до изтичане на договора да им плащам тези надбавки.Въвела съм код за блокиране на входящи и изходящи съобщения от телефона,който е активен,но продължава таксуването ми за изпратени съвети,за които не съм се абонирала.Има ли начин това да бъде спряно?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Давност не тече, докато трае съдебният процес 04.02.2013Здравейте съдят ме от Лев Инс за сумата от 22 000 лв. заради причинени телесни вреди при ПТП извършено след употребата на алкохол. Делото е заведено преди 1 година, не съм получил лично призовка но са ми пращали покани които не съм получил лично....Научи повече
-
Погасителна давност по чл. 110 и следващите от ЗЗД 11.02.2014Здравейте получих писмо от Финанс Про Колект за дължима сума от 600лв на Мтел имах договор с тях за 2 години през 2010 година минали са повече от 3 години в писмото пише че ако не платя до 3 дневен срок ще ме осъдят.Въпросът ми е могат ли да ме...Научи повече