Кантората ни има богат опит в успешно проведени дела срещу мобилни оператори за некоректно издадени фактури. Като потребител, първо имате право да не Ви се начисляват суми за услуга, която не желаете да ползвате и второ - имате право да получите обратно всички суми, които вече са платени по нежеланата и незаявена услуга. Изпратете ни документите, с които разполагате - фактурите и подписаните от Вас договори, а ние ще Ви дадем конкретна консултация как да постъпите. Оставаме на разположение.
Надписване на сметки в А1,за нежелани входящи съобщения,всекиденден
20.10.2021
Вашият въпрос:
След подписан договор с А1 започнах да получавам смс съобщения с фитнес,секс и т.н. съвети,за които без да отварям и чета, ми се начисляват по 0,25 лв на получено съобщение,всеки ден.Така сметката ми расте,а от А1 не ми оказват съдействие,въпреки многобройните молби.Отношението им е безпардонно и унизително,което ми причинява емоционални вреди. Въпреки изпратените писма до различни комисии,решение няма.Обречена съм до изтичане на договора да им плащам тези надбавки.Въвела съм код за блокиране на входящи и изходящи съобщения от телефона,който е активен,но продължава таксуването ми за изпратени съвети,за които не съм се абонирала.Има ли начин това да бъде спряно?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Не връщане на депозит 13.10.2021Здравейте,взех кола от изирент Бг при връщането нямаше никой в офиса ,обадих им се по телефона и казаха да пусна ключовете през пощата ,защото нямало никой на близо.Два дни след това им звъннах за депозита и от офиса ми отговориха че банката бави...Научи повече
-
Запориране на карта 24.10.2022Здравейте.. имам запитване относно запорирана ми е картата в която бях спестила от разяжда ето до 6 месец на детето майчинство и болнични.. от месец знам ,че не мога да си използвам картата ,защото нямало сума или е надвишена . И на мен все не ми...Научи повече