За задълженията към мобилни оператори се прилага 3-годишната погасителна давност, която започва да тече от датата на която е следвало да бъде заплатена фактурата, в която е обективирано задължението. При това положение, от значение е кога е настъпила изискуемостта на задълженията, които се претендират, както и дали са предприемани действия за спиране/прекъсване на давността.
давностен срок за просрочено и изискуемо задължение към Теленор
17.02.2020
Вашият въпрос:
Получена е покана от 29.05.2017 г. от колекторска фирма за доброволно изпълнение на изискуемо задължение за 353,52 лв. към Теленор. Договорът с Теленор е две годишен - до 2018 г. Последното плащане по договара е направено на 16.03.2016 г. след което други вноски не са правени. Въпросът ми е: Изтекъл ли е 3 годишния давностен срок и какво следва да направя? Надявам се да получа отговор, за което предварително Ви благодаря.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Staro zaduljenie kum telenor . 01.10.2020Dogovoryt mi e ot 04.09.2018g. Zaqva N - 620487590 . telefonut e Iphone 8 plus 64 GB space grey . Poslednata vnoska koqto napavih be6e na 18.09.2020g. Imam Dogovor za Mobilni uslugi ot Telenor i belejki koito sum pla6tala ot 2018ta do 2020g. Da Vi...Научи повече
-
ПРЕКРАТЕНО ИД 24.03.2020Здравейте, услужих на мой братовчед с 14000 лв. за което той ипотекира купената с тези пари вила!!!преди 9 11 години!след като не ми връщаше вноските в продължение на две години се стигна до ИД преди 9 години през 2011 година! той постоянно ме...Научи повече