За задълженията към мобилни оператори се прилага 3-годишната погасителна давност, която започва да тече от датата на която е следвало да бъде заплатена фактурата, в която е обективирано задължението. При това положение, от значение е кога е настъпила изискуемостта на задълженията, които се претендират, както и дали са предприемани действия за спиране/прекъсване на давността.
давностен срок за просрочено и изискуемо задължение към Теленор
17.02.2020
Вашият въпрос:
Получена е покана от 29.05.2017 г. от колекторска фирма за доброволно изпълнение на изискуемо задължение за 353,52 лв. към Теленор. Договорът с Теленор е две годишен - до 2018 г. Последното плащане по договара е направено на 16.03.2016 г. след което други вноски не са правени. Въпросът ми е: Изтекъл ли е 3 годишния давностен срок и какво следва да направя? Надявам се да получа отговор, за което предварително Ви благодаря.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Давностен период по изпълнителен лист 10.01.2017Здравейте,имам изпълнителен лист от 2008,последното ми плащане е преди три години.Изтекъло ли е исканетопо давност 4.07.2014г. И друго искане с дата 31.01.2014г,по което е извършено плащане от 50лв,към 18.12.2016г. Изтекли ли са тези изпълнителни...Научи повече
-
Тригодишна давност за задълженията към Глобул 31.03.2016Здравейте ,работодателя ми получи писмо за налагане запор на заплатата ми от частен съдебен изпълнител за мои задължения към Глобул , но дългът ми е бил изкупен от фирма С Г Груп ООД. Делото ми е от 2012 г. за което не съм била информирана. И чак...Научи повече