За задълженията към мобилни оператори се прилага кратката 3-годишна погасителна давност, която започва да тече от датата, на която е следвало да бъде заплатена фактурата, в която е обективирано съответното задължение. Предвид обстоятелството, че към настоящия момент са минали толкова години, най-вероятно задължението Ви е погасено по давност. Към настоящия момент най-добрият вариант за действие е да поддържате актуален постоянния си адрес, респ. настоящия, ако имате регистриран такъв, тъй като при евентуално дело срещу Вас, съдебните книжа ще бъдат изпратени там и следва да организирате защитата си своевременно.
Задължения към Теленор
04.06.2019
Вашият въпрос:
Здравейте, имам запитване, относно мое старо задължение към Теленор. Задължението е от преди 7,8 а може би 10години.Става въпрос за 280лв. неустойка към договор. Сега ми звънят от фирма Иновативни финанси и искат да заплатя задъжението иначе ще ме съдят. Важи ли погасяването по давност в моят случай? Благодаря предварително.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Задължения към А1 18.03.2025Здравейте, днес ми се обади човек от може би Колекторска фирма, тъй като не успях да го разбера, във връзка със задължение към А1 от 2019г. Става въпрос за договор за интернет сключен 2017г. за адреса, на който живеех тогава. Година по-късно се...Научи повече
-
Старо задължение 11.08.2021Здравейте, имам следният казус: през 2016 г. теглих кредит от БНП Париба Лични Финанси, който не успях да погася. През 2017 година /след солидно просрочие/ отидох в офис на БНП Париба за да се опитам да внеса някакви пари по задължението и от там...Научи повече