За задълженията към мобилни оператори се прилага кратката тригодипна погасителна давност. Началният момент на давността е датата, на която е следвало да заплатите фактурата, в която е отразено конкретното задължение. Към настоящия момент най-вероятно задължението Ви е погасено по давност. Най-добрият вариант за действие е да изчакате евентуално колекторската фирма да предприеме действия за принудително събиране на сумите и да се защитавате, тъй като това би било най-целесъобразният начин. Поддържайте актуален постоянния си адрес, тъй като при евентуално заведено дело срещу Вас, съдебните книжа ще бъдат изпратени на този адрес. Ако получите документи от съда, може да се обърнете към нас, за да Ви помогнем да организирате защитата си.
Давност на задължения към мобилен оператор.
17.11.2017
Вашият въпрос:
Здравейте, През 2012 По времето на Глобул договорът ми беше прекратен и ми бяха начислени всички останали месечни такси. Нямах как да го платя тогава и останаха 800лв сега събирателна фирма ме заплашва със съд и ме уведомиха,че са имали цесия с Теленор. Изтекла ли е давността?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Виваком задължения 11.12.2023Здравейте, през 2020г. точно преди ковид подписах споразумение с Виваком за интернет и телевизия на място, на което вече не живея, защото бях под наем- излъгаха за условията и ме забавиха 7 дни, за да не прекратя без да платя. След скандали с тях...Научи повече
-
Задължения към Виваком 16.05.2018Здравейте,искам да се консултирам с вас ,тъй като от няколко дни разговарям с човек ,който от фирма за инземване на задълженията и ме притеснява всеки ден по няколко пъти и държи тон,че веднага трябва да заплатя някаква сметка,която е на...Научи повече