За задълженията към мобилни оператори се прилага кратката тригодипна погасителна давност. Началният момент на давността е датата, на която е следвало да заплатите фактурата, в която е отразено конкретното задължение. Към настоящия момент най-вероятно задължението Ви е погасено по давност. Най-добрият вариант за действие е да изчакате евентуално колекторската фирма да предприеме действия за принудително събиране на сумите и да се защитавате, тъй като това би било най-целесъобразният начин. Поддържайте актуален постоянния си адрес, тъй като при евентуално заведено дело срещу Вас, съдебните книжа ще бъдат изпратени на този адрес. Ако получите документи от съда, може да се обърнете към нас, за да Ви помогнем да организирате защитата си.
Давност на задължения към мобилен оператор.
17.11.2017
Вашият въпрос:
Здравейте, През 2012 По времето на Глобул договорът ми беше прекратен и ми бяха начислени всички останали месечни такси. Нямах как да го платя тогава и останаха 800лв сега събирателна фирма ме заплашва със съд и ме уведомиха,че са имали цесия с Теленор. Изтекла ли е давността?
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Глобул 11.08.2021Здравейте,искам да попитам имам старо задължение към Теленор от 2016г.е и ми се обаждат от явно някоя фирма за събиране на дълговете .Как да постъпя , давността е минала отдавна.Благодаря предварително!Научи повече
-
Погасителна давност по чл. 110 и следващите от ЗЗД 17.01.2015Добър ден, бих желал да ви запитам отностно моят случай с мобилен оператор. Имам задължение към тях от 10-ти месец 2011 година. Тъй като съм студент и не живея на посочения от мен постоянен адрес не съм получавал никакви писма за задължения....Научи повече