Давностният срок за подобни вземания е 3 години, доколкото се касае за услугата доставка на мобилни услуги, а не продажба например на разсрочено плащане на мобилно устройство. И в двата случая обаче давността е изтекла, а тези фирми се занимават със събиране на погасени по давност вземания. Стига да имаме достатъчно писмени доказателства има възможност да се води отрицателен установителен иск, с който да се установи, че не дължите. За това обаче е необходима подготовка. Ако желаете можете да се обърнете към нас за съдействие.
Давност за мобилни услуги
16.02.2016
Вашият въпрос:
Здравейте! Имам старо задължение към моб. оператор Глобул.Договорът ми е сключен 2008 година за период 2 год.Прекратен е няколко дни преди да изтекат те поради просрочено плащане.В края на миналата година получих обаждане по тел. от Господин,който ме уведоми ,че е от фирма за събиране на дългове и ме приканва да направя плащане по задължението на стоиност 480 лв.. Направих плащане от 20 лв. на каса на Глобул .Въпросът ми е прекратила ли съм срока на давност с това плащане и ако не съм ,кога настъпва той? Какъв е давносният срок 3 или 5 години? Благодаря Ви.
Нашият отговор:
Още въпроси и отговори
-
Частично плащане по фактура 18.08.2015Здравейте:Искам да попитам за задължение към Мтел което е от 2007г. Звъннаха ми от Мтел преди известно време и ми казаха за задължението и аз отказах като се позовах на давността.Но споделих със съпругата си и тя взела че внесла 50лв.сега ми...Научи повече
-
Необосновани претенции от страна на "Банка ДСК" 12.12.2016УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА, През 2004 година като клиент на „Банка ДСК“ ЕАД гр. Пазарджик, изтеглих потребителски кредит и кредит/овърдрафт/ с обезпечение – залог върху вземания от трудово възнаграждение. През месец февруари 2005 година, прехвърлих...Научи повече